mustafa sandal gonlunu gun edeni sevmez sevda

Şarkının video klibi yok ama radyolarda sağda solda hep çalınan istek yapılan güzel bir parça youtube de videonun yorumlarını okurken şarkının Elissa - Kermalak'ın şarkısının türkçeleştirilmiş versiyonu olduğunu öğrendim ve onuda dinledim arada dünyalar kadar fark olduğunun altını çizmeden edemiyeceğim.Bu şarkının sözleri bana çok hitab ediyor aslında,sevdiğim ama sevilmediğim insanın msn iletisinde gördüm hemen dinledim ve bloguma eklemeden edemedim.Sözleride budur.Dinlemeden geçmeyin derim.
Anlamaz aşk acısından,gidene dert olmaz.
Dağ dağa küstü hiçkimse nedenini sormaz.
Anlayamaz yeni bir aşkı kabul edemez.
Bir kalbi iki kişi paylaşamaz.Unutmadı daha yeni gideni...

Gönlünü gün edeni sevmez sevda,ister hep onu üzeni,
her ona kucak açan olmaz falda ,bekler hep onu sileni...

You may like these posts