Kızlar Grubu - Şeker Kız Klibi İzle

Kızlar Grubu - Şeker Kız Klibi

Kızlar Grubu - Şeker Kız Şarkı Sözleri
Kızlar Grubu - Şeker Kız
İki gün oldu aramadın hala
Çok mu kırıldın sözlerime yoksa
Ne kadar isterdim sana güvenmeyi
Sana inanmayı ve seni sevmeyi
İstediğin kişi olamam ben
Ağzı var dili yok bir süs bebeği
Telefonun başında bekleyemem
Yedi gün yirmi dört saat aşk nöbeti
Ben senin aşk meleğin süs çiçeğin taş bebeğin olamam
Git kendine yeni bir yeni bir şeker kız bul hemen
Ben senin aşk meleğin süs çiçeğin taş bebeğin olamam
Git kendine yeni bir yeni bir oyuncak bul hemen
Hergün dırdır hırgür vırvır
Halin berbat sus pus zır zır
Sen karşımda binbir suratlı
Bir yanar döner fırfır fırfır
Bilemem artık ne yaparsan yap
Hiç bağlamaz beni bundan sonra
Yok sabrım kalmadı yüzünü görmeye
Sesini duymaya ve seni sevmeye

Comments

  1. Ne kadar uğraşırsanız uğraşın kızım siz hepsimiz gibi hayatta olamassınız hatta rüyanızda bile göremezsiniz. Hayallerinizde 1.olursunuz ancak merak etmeyin 1-2 ay sonra dağılma haberlerinizide duyarız. Yaaa aynı hepsi gibi yapmışsınız çıldırıcammm özenti eziklerrrrrr inşallah bu yazdıklarımı okursunuz puahahaha albümüzüz 3 şarkıdan oluşuyomuş albümünüzü alan pişman olup geriye götürüyor cdciler cdyi almayıncada herkez size bela okuyo herkez size ıyyy ezikler özentiler diyooo. İsme bak kızlarmışş hahahahah hepsi bizim sadece bizim değil türkiyenin hattaaa dünyanın gönlünün 1.si hepsinin tahtına oturamıycaksınız ayrıca danslarınızda kendiniz gibi berbat.. çünkü biriniz dansı yapıyo diğerinizde ondan 1 saniye sonra falan yapıyo uymuyo yanee.. kızlar bence daha fazla kendinizi rezil etmeden bırakın bu işleri size göre değil bu işler.. hahahahahahahhaaahah kendinizi güzel sanıyosunuz ama sadece dışardan komik ve ezik olarak görünüyosunuz gerçekten bakın yalan veya hakaret etmek istemiyorum ama insanların görüşlerini ve dış görünüşünüzü anlatıyorum bu söylediklerimi (bence) dikkate alın.. hadi sizi berbat sesinizle, görünüşünüzle ve danslarınızla baş başa bırakıyorum kötü günler..

    ReplyDelete
  2. Bu yorumu yazan arkadaş şimdi oturup ağlasın vbece kızlar grubu karşsında hepsı gıbı basit bir grup asla duramaz duramadıla rda dagıldılar zaten.. ben ce kzılar grubu harıka ve bır o kadar da basarılı bır grup canlarım onlar benım

    ReplyDelete
  3. harika bir grup dısko kralınfd aısledım cok ıyıdı

    melis

    ReplyDelete
  4. Kızlar grubu çok basarılı bır grup yorum yaparken azcık emege saygı dumak lasım bence KIZLAR HARİKA BIR GRUP BU KONUDA KIMSE DE ELLEINE SU DOKEMEZ ZATEN HALA HEPSI DIYE INLEYENLER CEVALLARINI ALDILAR MATEMATIK HESABI YAPALIM O ZMAN 4 -1 = 3 YANI HEPSİİ PÜFFFFFFF NİE MI ARTIK KIZLAR GELDI VE MUKEMMELLER.....

    ReplyDelete
  5. Kızlar grubu çok basarılı bır grup yorum yaparken azcık emege saygı dumak lasım bence KIZLAR HARİKA BIR GRUP BU KONUDA KIMSE DE ELLEINE SU DOKEMEZ ZATEN HALA HEPSI DIYE INLEYENLER CEVALLARINI ALDILAR MATEMATIK HESABI YAPALIM O ZMAN 4 -1 = 3 YANI HEPSİİ PÜFFFFFFF NİE MI ARTIK KIZLAR GELDI VE MUKEMMELLER.....

    ReplyDelete
  6. süper bi grup ya ben bayılıyorummm
    çok iyi dans ediyolar
    kostümleri ve makyajları çok başarılı
    çok iyi isimleri de gökşen dilara nora ve bihter galiba.konserleri olursa kesin gidicem

    ReplyDelete
  7. kızlara bayılıyorum ı ıh şarkısı da çok iyi şeker kız şarkısı da süper zaten
    o tartışmasız

    ReplyDelete
  8. biz kızlar grubuı falanları olarak ölene kadar kızlara kaf söyletemeyeceğiz
    çünkü bi kere kızlar çok süper ötesi bi grup
    kızların dansları desen ee o da manyakk, parçanın ne kadar iyi olduunu sölememe gerenk yok heralde… biz güzel grubumuza http://www.kizlar.biz sitesinde destek oluyoruz onları takip ediyoruz.
    site herkese açık yaş sınırı da yok ben de zaten 12 yaşındayım.
    kızları da beğenmeyen dinlemesin zorla dinleten mi var. bizim bütün sınıf kızlara hasta.
    kızlar sizi çok seviyorum:))))
    Sizin de beni sevdiğinizi biliyorum:PPP
    şaka şaka ama olsun konserinize gelince kulise de gelcem o zaman tanışırız
    hepinizze başarılar ve kocaman öpücükler

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts