Beko Bile grevde!!!

Malum ülkemizde ne çapta bir kriz var bilmem ama çapı çok büyük olmasa gerek.Bilirsiniz bizim basın cüceden deve yapmasını çok sever :) Fakat ortada ne deve var ne cüce orta çapta bir dedikodu bence dünyada bole kriz var şöyle işsizlik var derken bunu fırsat bilen çevrelerin de doğması çok geçikmedi tabi.Efendim yazı başlımdan anladınız gibi beko yani yeni adı ile grundig elektronik fabrikasında iş durdurma eylemi mevcut.Bizde bu eylemin balını kaymağını yiyoruz şimdilik.Zira çalışmış olduğum firma beko ya fason olarak çalışan özak elektronik adında küçük çapta bir fabrika.Bundan ötürü onlar eylem yapadursun bizim olmayan sendikamız yüzünden sessiz tepkisiz kalalım yaşadığımız haksızlıklara.Üniversite yıllarında anlamazdım hak para iş ekmek aş sağlık dertlerinde ki sorunlarımızı herşey babadandı.Ama şimdi devlet baba öz babanız gibi bakmıyor size dolayısı ile çok büyük pskolojik bir savaş yaşatıyor insanın bünyesinde.Acaba akıbetim ne olur işten çıkarmıyım çıkartılırmıyım korkusu ile geceleri uykusuzluk başlıyor hele birde kredi borcunuz var ise işte o zaman kabusların ardı arkası kesilmiyor.Fakat benim anlamadığım durum şu ortada kriz varmı gerçekten? koca beko %70 gibi bir ölçüde küçülmeye gidiyor.Olayın çok dışında olduğum için net bilemiyorum ama bana mantıklı gelmiyor.Böylesine istihtam olan böylesine teknoloji sevdalısı bir ülkede çok daha gelişme imkanı varken neden geriye doğru sayıyoruz anlamıyorum.Oysa ki beko dan güzel laptoplar ince dokunmatik ekranlı cep telefonları bekleriz.ama bu mantıkla biz daha çoook bekleriz...

You may like these posts