oyku berk evlerin onu boyali direk -kismet albumunden


Evlerin önü boyalı direk,Şarkı ismi bana çok soğuk geldi ama şu resimdeki ablamız öykü ve gitarcı berk abimiz ole bir yorum yapmışlarki evlerin önü boyalı direk şarkısını dinleyip yerinde durabilen olmaz sanırım.Normalde şarkı adını yazar videosunu koyar yorum yazmam ama bu şarkı ole birşeyki yorumlamadan geçemedim.Aylar önce harikayaa.com da raslamıştım ve şimdi bi albümleri var bu internetin gücü cidden inanılmaz boyutlara vardı.Umuyorum verdikleri emek karşılığında hakkettikleri değeri alacaklar.Çıkardıkları kısmet adındaki albümlerini www.oykuberk.com adındaki sitelerinden dinleyebilirsiniz.



Evlerinin Önü Boyalı Direk (Tangos)


Bana Bunu Bana (Buleria)


Akşam Mahnısı (Fandangos)


Acımadı Canımı Aldı (Alegria)


Hastane Önünde İncir Ağacı (Tientos)


Leyla (Tangos)


Hayat ( Solea por Buleria)


Doldurdum Martinimi (Martinete)


Kara Lahana (Rumba)


Elveda (Buleria)

You may like these posts