blogger en yeni temalar

Jackbook ve blogandweb ile yeni keşfettiğim b-themes sitelerinden derlediğim blogger için yeni blog temalarını sizlere sunacağı,Öncelikle jackbook'un blogunda geçenlerde bir oylama vardı 10 kişi beyensin bu temayı wordpress den blogger'a çevireceğim demişti.Ve bende çat pat ingilizcemle please convert it's good i love it felan gibisinden birşeyler yazdım.Tema benim hoşuma gitti görünüş olarak ama kullanılırlığı tartışılabilir.Jack güzel yapıyorda arkaplanda zorluk çıkıyor temalarında.Temanın şekli budur,

so delicious blogger template

Demosuna ulaşmak için demo ,temayı indirmek için

Download Sodelicious Black Blogger Template Version 1.0

Bu aşağıdaki 3 güzel temayıda wordprees den araklamışlar yeni keşfettiğim bir tema sitesinden hemen sizlere aktarıyorum umarım beyenir kullanırsınız,ben henüz kullanmaya fırsat bulamadım.Blogandweb sitesindeki bir tema çok beyenimi kazandı onu kurmaya niyetliyim o yüzden bunlarla hiç uğraşmadım ama demoları gayet güzel gözükmekte.Yapan ve emek veren arkadaşa teşekkür etmek için link verelim hemen[aha]

DFire black blogger template

Download | Demo

You may like these posts