kuresel isinma savaslarinda ilk sayfaya geldim

"http://img154.imageshack.us/img154/6536/01qv5.gif" grafik dosyası hatalı olduğu için gösterilemiyor.
www.r10.net webmaster forum sitesinin en iyi seo becerisine sahip kişisine para vermek için açtığı yarışmaya başlayalı çok oldu.yıl başı akşamı sonuç belli olurcak.bu yarışma için yaklaşık olarak 10 site yani blog açmışımdır wordpress den olan 4 blog güme gitsede blog donjuan ile ilk sayfaya çıkmayı başardım.Yarışmaya ilk girdiğimde ki amacım birincilik değil ilk sayfada yani birinci sayfada yer alabilmekti.En son 3. sayfadan 2. sayfanın başına gelmiştim şimdi son bi bakım dedim.Bakmamdaki sebep ise xxx abimiz zamanında bize link verip yarışmada yardımcı olcaktı fakat kendisi de yarışmada oldu için pek yardımcı olmazken msn den birlikte bişiler yapalım gibisinden bir takım iletiler yazmış:) dedim ala ala taş mı düştü bu adamın başına 2 aydır bi linkimizi eklemedi siteside gpr:3 ama uyanık bakmış ki benim blog donjuan anahtar kelimelerin az olmasına rağmen sıralamada 10.ya kadar gelmiş sıralama çok karışık zaten ama sayfaya bir bakın anında benim sitenin diğerlerinden farkını yakalıcaksınız.Çok değil hiç iddiam yok yarışma için çünki parayı veren link satın alıyor onun dışında çok sağlam seocular katıldı wolkanca varken bize nane nane yemek düşer bu yarışmada :)
fakat hayret ettiğim bişi dikkatimi çekti.
yarışmanın başından beri sitemin başlığı www.r10.net küresel ısınmaya hayır seo yarışması iken dün ismin uzunluğundan ve yarışmada ki iktidarsızlığımdan sıkıldım ve www.r10.net küresel ısınmaya hayır seo yarışması yerine blog.donjuan yazdım:)
neyse bakalım hayırlısı olsun ben hayalimi yerime getirdim ilk sayfaya çıktım gerisi çokta tın:)
katılan arkadaşlarıma başarılar dilerim link değiştirmek isteyenlerin bir yorum yapması yeterli.
karşılıklı değişim yaparız;) sanırım anahtar kelimeyi pek kullanmamak gerekli 1 gün sonra bakalım hala ilk sayfada kalabilicekmiyim:)

You may like these posts