Windows Live Messenger tema arsivi


Windows Live Messenger'ın klasik arayüzünden sıkılanlardanmısınız?hehe nasıl bir cümledir ya o nerden aklıma geldiyse saklasaktamı yesek sarımsaklamasaktamı yesek gibi oldu neyse geyik yapmayı kesip olaya gelelim. sizler için nette gezerken rasladığım Windows Live Messenger temalarını ve en sevdiğim tamaları sıralıyım.Ama ne yazıkkı hepsini sayfamda sıralamam mümkün olmayacak baktım da 15 resim var temaları indirmek için resimlere tıkırdatıcaksınız.Ben şimdilik onunla indir kur felan uğraşamıcam ama kısa bir zaman sonra bende Windows Live Messenger teması kurar değişiklik yaparım çünki cidden çok şeker gözüküyorlar.3 adet örnek yayınlıyorum aşada ben.ama yok donjuan kardeş ya bunlar beni hiç açmadı diyenler çıkarsa diye düşündüm biraz daha araştırdım ve sevgili ayyas'ın blogunda gördüğüm bir kaynak daha var orda 27 tane ücretsiz tema hemde he işte burdan Tema adresi: Messengervibe





Dipnot: bu temalar Windows Live Messenger 8.1 Sürümü için geçerlidir.



Luna_Theme 360_Theme_Chat



Haberin kaynağı ve resim galerisinin devamı

You may like these posts