Need For Speed'in sonu mu geldi?

Super Mario'lu Nintendo, herkesi değiştiriyor.



EA'nın yeni murahhas azası John Riccitiello, video oyunlarının sıkıcı ve karmaşık olmasından yakındı. Riccitiello ne demek istedi?

Electronic Arts (EA) dünyanın en büyük oyun stüdyoları arasında yer alıyor. Dolayısıyla bu şirketin nisan ayında göreve gelen yeni murahhas azası (CEO) John Riccitiello'nun oyun dünyası ile ilgili yorumları büyük önem taşıyor.

Riccitiello, ABD'de yayımlanan finans gazetesi The Wall Street Journal.'a verdiği ropörtajda, video oyunların çoğunun sıkıcı ve karmaşık olduğunu ileri sürdü. Riccitiello'nun asıl ilgi çekici yaklaşımı ise, arasıra oyun oynayan sıradan insanlara hitap eden oyunlar üretilmesine yaptığı vurgu oluşturdu.

Ayrıntılara girince, Riccitiello'nun oyunlarla ilgili ilk rahatsızlığının oyunların oynanmasının giderek zorlaşması olduğu ortaya çıkıyor. Bir diğer sıkıntısı ise, üzerine çok az ekleme yapılarak oyunların yeni versiyonlar olarak piyasaya sürülmesi.

Her iki yorum da ilgi çekici çünkü 30 milyar dolarlık video oyun sektörünün şimdiye kadar gerçekleştirdikleri ile tezat oluşturuyor. Söylenenler ya "arkadaş yeni galiba" dedirtecek kadar uçuk, ya da "bu adam yeni bir vizyon getiriyor" sözlerine neden olacak kadar analitik kabul edilmek durumunda, ancak asla yanından yürüyüp geçilecek kadar basit değil. Ve önemli bir değişimin ifadesi.

yazının tamamına ulaşmak için sizi kaynağa gönderiyorum gitmek isteyenler link e tıkırdatsın

You may like these posts