nazan oncel -omzumda agla

"http://www.internetteyim.net/medyagoz/mimages/nazan-oncel.jpg" grafik dosyası hatalı olduğu için gösterilemiyor.
Nazan Öncel “Omzumda Ağla” diyor...

Nazan Öncel Pazar günü İstanbul Modern Sanatlar Galerisi’nde Deniz Akel’in yönetmenliği ve Akşit Togay’ın prodüktörlüğünde ısrarla beklenen şarkısı “Omzumda Ağla” ya klip çekti. 7n Bitirdin albümünün ikinci videosu olan “Omzumda Ağla’”yı Nazan Öncel on dört yaşındaki yeğeni Şiir Hekim’le birlikte söyledi.

Ortak özellikleri sonu olmayan ve gözyaşıyla biten hayatların hikâyesinin anlatıldığı klipte, karikatürist Ergün Gündüz’ün çizdiği ve oynadığı “Omzumda Ağla” özel teknik yöntemiyle paralel kurguyla birleştirilmiştir. Nazan Öncel’in klipte giydiği dönem kostümünü Gülşah Saraçoğlu, atölyesinde on beş gün geceli gündüzlü çalışarak hazırlamıştır.

Ne kadar aşk varsa o kadar son vardır, ancak bu son’lar genellikle mutlu bitmez ve ilişkiler bittikten sonra geriye acısı ve tortusu kalır. Aşk her yaşta aşktır, insanı her koşulda huzursuz eder, kalbe dokunur. Bize şüphesiz kattıkları kadar, hayatımızdan çaldığı da muhakkaktır; çünkü bu aşktır, erkekler de ağlar ve ağlamadan ayrılık olmaz, diyerek duygularını ifade eden sanatçımız,ümit ederim ki klibi de sevenlerinin kalbine değer.

buda şarkı sözleri

sen kimselere benzemessin
kimse sen olamaz
başka birine söylesem bunu anlayamaz
derdin neyse her neyse bilmiyorum
bilmemekle beraber üzülüyorum
başkalarına ağlama
gel benim omzumda ağla
bu ev sensiz yaşanmıyor
odalarına girilmiyor
şunu bilesinki olmuyor
uyunmuyor
gülünmüyor
birşey ifade etmiyor ahh
bu güne kadarmış
buraya kadarmış
deyipte gitme
lütfen gitme
ikimiz için gel
hatırım için kal
bir daha gitme


düşünmeyebilirsin
üzülmeyedebilir
olmayacak şeymidir
olmuyor mu olabilir
derdin neyse her neyse bilmiyorum
bilmemekle beraber üzülüyorum
derdin neyse her neyse bilmiyorum
bilmemekle beraber üzülüyorum
başkalarına ağlama
gel benim omzumda ağla
bu ev sensiz yaşanmıyor
odalarına girilmiyor
şunu bilesinki olmuyor
uyunmuyor
gülünmüyor
birşey ifade etmiyor ahh
bu güne kadarmış
buraya kadarmış
deyipte gitme
lütfen gitme
ikimiz için gel
hatırım için kal
bir daha gitme

You may like these posts