süper emo nick arşivi

×x| ηє кα∂αяιηι SUSTUK кσηυѕтυкℓαяιмιzιη |x×
ßeni Vurun ßu Aşk'a ßir ( . ) Koyun !
$arıLıp ßasH uCumdaqi fot0ğrafLarIna ağLaR oLdum ßaksaNa . . .
KayBoLsam... hiÇ oLsam... yada ... hiÇ oLmasam .. ?
FazLa Raad'ım.!! RaatSız Eder mi ? Etse Bile.! FArk Edermi ?
| rahaTım - rahaT oLun - rahaTsız oLMaM !..|
heRşey öyLe çabuq oLduqi sanqi yaşaDığıM haYat bNm diiL !...
qanqa duR !..buRda kaLbimi de$iyoLaR ][ beNi sevDiğiMe Pi$man ediyoRlaRRR !...
hade qeL ßir oyun oynayaLım ? SeN ßNm hayLLeRimLe ßeN seNiN hayatınLa !. . vaRmısıN ?. .
TaM Her$eY GsL OLuYo DerqeNnN...Y.o.K Yaa Ya$aMaK isTemioRum BeNnN...!!!!...
ßeyinLerde iLtihapLaşmış intihar düşüncesi..!!!!
oRaLaRda ßenden yoqh dü$ünSen anLaRsıN - ßuraLarda Senden çoqh ßi qöRseN $a$aRsıN ! . .
yanqınLar biLe yaqmadı gözLeriN kdR !..
umudumda kaL umRumda oL !..
||Mézâr|| øLâcak ßana ßu Dört Duwar,||YøkLuğun|| Kadar Gér¢ék ßu ||éCéL|| , YøkLuğun kadar Gér¢ék i¢imdé ||aCı|| , azâr azâr ||öLüyørum|| . ßiLmiyørSun ..|
Ben Kubar Kadar Asil, Deligonca Kadar U¢uk, Afgan Gibi Komik, Papix Kadar Lüx & Cocaine Kadar Tehlikeliyim !
Anonim oldu haykırışlarım
" ... Bu kALBiM UyKuLu ... "
...:::ღ Kötüler sevilmezz .. Ve bende sevilmedim ღ:::...
...:::ღ Adamına göre olamadığım için midir ? ღ:::...
...:::ღ Yalakalığı benimseyenler sevilsinღ :::...
...:::ღ Ben buyum kimseye ihtiyacım da Y-o-K !ღ :::...
aLışdmmı snsizLié? unuddmmu s0r ? **hr LaFn s0nu yiné snN haß3rn ! x((
Depresif bu alemin içinde akli dengemi yitirip suikast notları tuttum kendime ..
''Hep İçiNe ataN , hç bişei kafasıNa taKmıyo Gibi görüNen , MutLuLuk roLü oyNayaN kız , artK roLüNü İyi oynayaMıyoR''
RayrAyrAy..neDen böYle oLdu...LaylayLay
1 DiLék Tut 1 $iir Yas ßana. Hayatımı Yas. Yas Ky 1 Oyun ßozan OLmadıqımy Oyunun ßozuk OLduqu Anna$ıLsın
ßana 1 qéL désén o yoLLary hic qéciLmémi$ sayardım
Hic1$é SöLémé Hic1$é Yapma. Nédén Mi? Cünkü ßén ÖLé Yapıorum..!
Né İsTanßuL 1 Déniz Né Sén 1 qémi ßu kaFayLa qidéRsén cOk s*kérLéR séNi
Toz Pémßé hayaLLérin karanLık qöLqésiyim...!
$iit... SéssizLik. A$ık Mı OLuorum N..?
[ . . . DeLi GömLeği GiydirdiLer Dü$Lerime . . ! ]
øyunun ên güzêL yêrìndê zìL ¢ålıncå ûzûlûrdûk yå , óylêyìm
hayat bir sınavsa adımı yazıp çıkarım
sİyahlara bürünmÜş sadece geceleri ortaya çikan bir yarasaim
hedefin ßensem her atı$ın karawana ..!!
hayat ''3,5'' ile ''4'' arasındadır; ya hep ''3,5'' atarsın;yada o hayatı ''4,4'lük'' yaşarsın...!
ßu чα$αм вεйĩм кuяαℓℓαяĩ вεй кøчαяĩм вεй чα$αяĩм ώε вεdεℓĩйĩ вεй ödεяĩм ßu вεйĩм нαчαттα кĩ duяu$uм,ώαяℓĩğĩм,ĩspαтĩм
## kes çigliklarini yüregim!!!
seviyorum ツseni anlasana! bunu göstermem için elini mi tutmam lazım!
| varmı hic kullanılmamı$ sıfır ßir yürek (!) |
¢u®§€ му ℓιƒє ιѕ вяιℓℓιαηт...му ℓσνє ιѕ ρυяє..!! ::::::ησтнιηg ιмρσѕsιвℓє::::::
_,-*[m$ñ kµrdµ]*-,_
// - that'ss my prerogative - //
kussam kâc întîhâr cikâr îcîmdên? kêssêm kâc ayrîlîk akâr ßîlêklêrîmdên?
ßen sevmeyi ßeceremedim, ßelki de sevilmeyi..ßenim sevmeye engel evcil acılarım vardı.."
»∂αηgєя gιяℓ« | вѕωєя ѕм∂ιℓιк υкαℓαум! |
Tèdavisi mümKün qörüLmèyèn $izoFrèn biR aşktı bizimKisi..
hanqi doktora qittiySèk ayrıLık yazdı rèçètèmiSè vè èkLèdi hèRqün düzènLi oLarak öLünècèK...buqündè öLdüm yaRını ipLè çèkioRum:\\
●●●мυтℓυℓυк вιℓє α¢ı ωєяισ ¢üηкü ѕσηυ ωαя вιℓισяυм...●●●
$heytanın teqk suçuu meleqe tecavüzz etmesiymiş$$ !
senin marqka olduqunn yerde etiketi ben koyarrımmm !
[[==>..bho$wer hep aynı masal 'hayat we ßen' i$te o kadar..<==]] birr çıqlıqk bulsamm ! hiç ssusmayann , yada bir cümle beniİ anlatann ! bir lodos lazım Şimdi bana,bir kürek bir de kayık..söverim gelmişine geçmişine ayıpsa ayıp!! *há¥át ¥íÑé...; qírí$, qélí$mé, sonuÇ.. qírí$ ; Ñédéѧíz... qélí$mé ; úmít§íz...§oÑuÇ ; gérék§íz..... ...::enÇokayrılıklarya$adımoyüzdenßiti$ikyazdım her$eyi:::... [ctrl+alt+delete] [bİle yaramıor artık] [kalbime][alt+f4] le kapandı tüm [umutlarım başardın] [güzelim kutlarım]. coca colayım hayatın tadıyım.roccoyum choq $ekerim.albeniyim ßahanem cook.çikolatalı qofretim arkadaŞlar beni sewmeyen warmı..? [sen benim hayatim pİyonsun seni kaybedersem puanim gider ama ben senİn hayatında şah'ım benİ kaybedersen oyun bİter] /////^^^^^___raporsuz deli___^^^^^///// …тαηı∂ığıм єη вüуüк ѕ....к кα∂єя∂ιя вöуℓє вιℓιηє… ..::::son nefesi çektim çukuru kaz::::.. FaRKLı OLMa ÇaBaSı İçİNDe OLMaDıGıMDaN ÖtüRü FaRKLıYıM <||?||keNdi ciNaYeTiMde beN biR KaTiLiM||?||>
(: ιçιм∂є кι ѕєηι кєşƒє∂ιуσяυм... =)
||[5iah ßeaz ßiRr Hayat Ya$ı0rmM Moruqq..!! ßendn r3nkLi ifaDeLr ßkLeme
dünde-->sen
bugnde-->sen
yarında-->sen
umutta-->sen
hayaL de-->sen
yakmda-->sen
acımda-->sen
yasmda-->sen
huzurda-->sen
günmde-->sen
gecmde-->sen
içmde-->sen
dışmda-->sen
öLmde-->sen
yaşamda-->sen
♂ + ♀ = ♥
Cafe crown gibi içimi ısıttın,lipton ice gibi sogutma sakın,hayatın tadı coca cola falan deil sensin..Bi biskrem versem benm için GüLerMiSiN
♥Hêr $eytànLà Yà$àdIIm Gün İçin ßir MêLêk Kayßediørum
||**ßenim Hαkkımdα Düşüqünüz Kötü ŞeyLéri içinizdé Tutmαyın..DışαRı çıkαRın ki Tekrαr Üstüné OtuRup içinizé αLαbiLesiniz ||
aLkoL hO$ OrtaM Lo$ dinLe ßEni HerŞey ßo$ KİmsEyE inAnMa KimsEyE güvEnmE Kendİn cO$$...
mEqanSız qanqa saLLA Yaq ßi cİqaRa vur, SAna ErqEqmiş cocuqmuş koLpa hEPsi geLip geÇici bi dALqa....
KopucaqsA koPsun ßiticEqsE ßitsİn ߀ni sEvmEyEn vArsA Sİ.. oLup GİtSİn
beRtaraF ettim aşkını, seni hiç sevmiyorum!
Oyun bitti, kim verecek hesabını ?> Hayat çok monoton, 24 saat sen!
sénsizLiin até$indéim yaLnızLıım ßuz duttu
qeLme..SewMe..aCımA..HisseTme..DEFOLL..!

You may like these posts