iyinet webmaster forumu 2008 seo yarismasi

Efendim yepyeni bir seo yarışması buldum(iyinet webmaster forumu 2008 seo yarismasi) biraz geç kalmış olsam da 10 gün kadar, elimde güzel içerikli siteler ve pr değeri yüksek bloglar mevcut olduğundan dolayı uzun soluklu bu yarışmadan pes etmeden başlamayı umut ediyorum şimdilik iki site ile katıldım iyinet webmaster forumu 2008 seo yarismasi'na bakalım wordpress mi yoksa blogger mı galip gelecek.2 tane birbirinden farklı sistem ile giriş yaptım bu sayfa ile katılmam sadece kendime backlink olsun diyerekten bu postu girdim...Ama seo adına ne varsa deniyerek kendimi sınayacağım umarım ki ilk sayfayı görmek nasip olur.

iyinet webmaster forumu 2008 seo yarismasi hakkında ki bilgiler,

SEO yarışmasına Bilişim Eğitim Merkezi sponsor olarak katılmıştır.

Bilişim Eğitim Merkezi
1.Yarışmacıya: Web Yazılım Uzmanlığı(150 Saat) + Grafik Tasarımı(90 Saat)
2.Yarışmacıya : Web Yazılım Uzmanlığı
3.Yarışmacıya : Flash + Dreamweaver
eğitimlerini ödül olarak vermektedir.

Ödüller aşağıdaki şekilde güncellenmiştir.
Sponsor linklerinizi lütfen hemen güncelleyiniz.
http://forum.iyinet.com/1-iyinet-seo...8-basladi.html

Yarışma Ödülleri:

1. Yarışmacının Ödülleri

2. Yarışmacının Ödülleri3. Yarışmacının ÖdülleriEk olarak aşağıdaki ürünler yarışmada dereceye girenlere verilecektir.
Bu ürünlerin nasıl dağıtılacağı yarışmanın 6. ayından sonra açıklanacaktır.

shiftdelete.net - Fujifilm FinePix V10

You may like these posts