en yeni msn nickleri

en yeni msn nickleri

Piyasada böylesi ne görüldü ne duyuldu En yeni msn nickleri türünün son örnekleri arkadaşlar bu nicklerin kıymetini bilin. israf etmeyin idareli kullanın. tek tek alın. herkese yetecek kadar nick var :)

Sevgi öğretilmez ihanette yaşanmadan anlatılmaz..!

> Öylesine doğduk böylesine yaşıyoruz...

> yanlızlık benim eski aşkım yanlızlık benim en sadık canım ben onu kimler için terk ettim ama o beni hala bırakmadı bırakmıyor.

> Gözüm Kara , Gönlüm Deli , Bu aşkın bedeli yaşamaktan vazgeçmek mi.

Ben seni ellere yar olasın diyemi sevdim be dümbük

> Her gidiş aynı tarafaydı sana varmak için,hissettimki ki gözlerim tutukllu Yeşil GÖZLERİNE... Birinizin daha yokluğuna hazmedemezken.Uzakta kalın ama gitmeyin...
Yıkar bu ayrılıklar beni parçalar...
...

> Öyle birine aşık ol ki öldüğün zaman sen değil o girsin mezara...

> Arkada KaLan Seneler... inSanLık Göçtü gitti;KaTiLi menFaaT..

> «..Biten bir oyunun oyuncak bebeğiyim.

You may like these posts