harbi msn nickleri

harbi

Tokat gibi cevaplar, kapak , koyan işte size harbi
harbi sözlerden oluşturulmuş ve özenle seçilmiştir. Hemen msn iletinizi alttaki yazılar ile değiştirin faydasını göreceksiniz.


Yanlızlık gerçektir çek çek bitmez.

Teskere alsan yine bana kalsan ŞIMARIK.

Bu hayat bana hergün yapılan acı bir şaka gibi geliyor.

Yaşanmamış yarıda biten aşklar tam bitti dediğin yerde seni yeniden sarar.

Bu muydu hayat herşeye rağmen güzel dedikleri. ben hiç güzellik görmedim rüyaysa bitsin artık gerçekleri görmek istiyorum.

Bir bakışta aşk olsaydı öküz trenle dünya evine girerdi.EuroAlem.com


40 dk ders bekle bekle bitmiyor. 10 dakika tenefüs aşkımızı yaşamaya yetmiyor.

Unutma Her yıkılışandı hatırla. Her son Bir başlangıçtır.

Herşey güzeldi ama bitti. bir dudak ver üstü kalsın.

Alem beni çekemez olmuş. her sözüme takar olmuş. demekki zamanında çoook koymuşum

Geçen geçti gitti şimdi ise bitecek. yarınlar bizim beraber geçecek.

Ben bu hayattan transfer olmak istiyorum. Bonservis bedelimde yok. artık bu hayatta top koşturmak istemiyorum :)


Hayat yollardan ibaret olsada birini seçip yürüyeceksin. gördüğün her engeli es geçip efeler gibi yürüyüp gideceksin.

ALAYI YALAN TEK GERÇEK OLAN BEN. GERÇEĞİ GÖRMEK İSTEYENE EYVALLAH GÖRMEK İSTEMEYENİNİN DEFTERİNİ DÜRERİZ.

HAYAT KURTLAR VADİSİ DEĞİL... GÜVENME POLAT A GÜVENME MEMATİYE , HAYATTA İSKENDERLER VAR , AKLINI BAŞINA AL.

KAYBETMEYİ ÖĞREN , KAYBET. UNUTMA BÜYÜK OYUNDA TECRÜBENLE KAZANACAKSIN.

HER KÖPRÜDEN GEÇTİKTE AŞK KÖPRÜSÜNDE MUZ KABUĞUNA TA
KILDIK.

You may like these posts