Duygu Ulas - Hadi Beni oldur mp3 rapit link

Duygu & Ulaş - Hadi Beni Öldür adında ki Şarkı amator bir kayıt olduğundan yayınlamaktan bir sakınca yoktur şarkı sözü videosu ve mp3 rapit linkini bu yazıda bulabilirsiniz şarkıyı indirmek için yazının devamını oku linkinden yararlanabilirsiniz.Şarkıyı msn den bir arkadaşım yolladı gerçekten kızın sesi ve şarkının sözleri çok hoşuma gitti güzel bir studyo ortamında çok daha güzel olabiliceğine inanıyorum şarkının rapit linki için www.yenisesler.net sitesine çok teşekkür ediyorum.Bu tarzda güzel amator seslere ulaşabilmek için www.yenisesler.net adresini ziyaret etmeniz yeterlidir.

Duygu & Ulaş - Hadi Beni Öldür

Git hadi git ciğerim yanıyor
Son gece bu, beni sevsen ne olur
Kim saracak beni kim sevecek
Dur dokunma yüreğim acıyor
Sevme beni sevdalardan vurgunlar yedim
Bana çok gördüğün aşkı sen ellere ver
Terkedilişim ilk değil alışır gönlüm
Sevilmeden sevmek var ya o daha beter

Hadi beni öldür beni unut
Hadi beni göm yalnızlığa
Hadi bana hepsi yalan de
Beni bırakma
şarkının mp3 rapit link:Duygu&Ulaş - Hadi Beni Öldür


indirmek için tıklayınız

You may like these posts