donjuanyasin den 2008'e merhaba

Efendim 2008 e merhaba derken yepyeni bir tema ile huzurlarınıza gelmiş bulunmaktayım.Bu yılda geçen yıldan kalan alışkanlıklarımdan sıyrılarak birçok değişikliğe imza atmayı planlıyorum.
Bu değişikliği önce blog tasarımında gerçekleştirdim ve daha iyisi gelene kadar en iyi temamın bu olduğunu düşünüyorum.Geçen aylarda olduğu gibi yeni müzikleri albümleri videoları bu senede sizlerle paylaşıcam ama bu önümüzdeki yıl içinde ctrl+c ctrl+v kombinasyonunu kullanarak yazı paylaşmayı düşünmüyorum.Hedefim doğru yolda ilerleyen bir blogcu olabilmek.Bunun yanında ise iuforum.net adındaki okulumuzun forum sitesine geri dönüş yaptım yeni yıl itibarı ile mikrafon sorunumuda aşabilirsem internet üzerinden sunduğumuz radyo yayınlarımada devam edebilir.
Neyse fazla söze gerek yok yaşıycaz ve görücez ilk post hepimize hayırlı olsun bakalım şimdilik hoşçakalın.Yarın bi 2007 blog karnesi hazırlamam lazım kendime bakalım neler neler yapmışım

You may like these posts