pagerank karnem

Bu google pagerank güncellemesi hakkında şöyle bir geziniyorum aylar önce açtığım sitelerimde,ve bir çoğuna pagerank 3 ve pagerank 2 değerlerinin yanında 2 tane de pagerank 4 değerinin varlığı beni mutlu etsede hala neye yarayacağını çok merak ediyorum.Örneğin hepsi bir yazdığımda 2 sırada çıkan siteme pr 3 verilmiş ama hiçbir google aramasında sıralamada yok.Yani hiçbir yararı olmadı iyi bir elden geçmesi lazım sitenin.Neyse bu yazımı hazırlayarak google pagerank karnemi hazırlıyorum hem kendim pagerank değerine sahip sitelerimi sıralamış olacağım hemde sizlerle paylaşmış olacağım.Sıralarken bir kez daha fark ettim arap yağı bedava bulmuş misali tüm bedava servislerden sitem varmış ya daha fazla link var aslında ama pagerank değeri olmayanları yazmadım birdahaki güncellemede sadece kendimden link alsam bile yeticek .Bu arada Google pagerank hakkında merak ettiğiniz herşey için burdan yararlanabilirsiniz.

wordpress'
pr 4 nevarneyok
pr 3 küresel ısınmaya hayır
pr 2 küresel ısınmaya hayır
blogger'
pr 4 blog donjuan
pr 3 hepsi bir dizisi ,blogger destek, kavak yelleri, genco dizisi , küresel ısınmaya hayır , küresel ısınmaya hayır seo yarışması , küresel ısınmaya hayır , sana mevburum dizisi , tuna tabu ,msn blog ,taşdelen suyu , heroes tr , pelin karahan ,

pr 2 küresel ısınmaya hayır , shrek 3 , wordpress tr , aysun kayacı resimleri ,

googlepages'

pr 2 donjuanyasin ,honda motor ,gizli gerçekler ,erkan bakar ,serdar poyraz ,volkan demirel, tunatabu, tuba idir,

msn space '
pr 2 ziya kalkavan anadolu denizcilik meslek lisesi resimleri

sanırım aklıma bu kadar geliyor.Buldukça daha da ekleyebilirim

You may like these posts