google türklerin olsa ne olur?

işyerinde masum masum travianda olanları ve pc başında olmadım için aklıma gelen binbir çeşit mevzuyu düşünürken aklıma bi soru geldi ve cevabını hiç düşünmedim şuanda yazarken bir yandan da düşüniyorum.soru şu google türklerin olsaydı ne olurdu?
  1. aklıma gelen ilk şey her bi yanı reklam olurdu herhalde.örneğin türkiyenin en büyük forumu olan frmtr büyük olmasının avantajını bence aldığı onlarca reklam sayesinde kaybetti.Şahsen ben artık aradığım bilgi olsa bile frmtr ye asle uğramıyorum.Şayet uğrarsanız ne demk istediğimi gayet iyi anlarsınız.Düşünsenize google türklerin olsa arama yapmak için reklamlara tıklamadan sitede dolaşmak cambaz olmak gerekir herhalde.
  2. google dan para kazanamazdık.En önemli faktor bu bence google türklerin olsa idi.Para mara alamazdık valla.Bu konuda bildiğiniz gibi google a reklam veren türk firmaların verdiği değer 0.01$maksimum sanırım 0.60 civarı ama adsence türk abilerimizde olsa bu değer -0.01 dolar civarı olabilridi.
  3. üyelik sistemi isterdi.bunu aramak için lütven sitemize üye olun:P:P beklenir?
  4. site açılışı bu kadr hızlı olmazdı çünki 1 maddede bildirdiğim gibi alınan reklamlar sistemi very slow yapardı:)
  5. son olarak sanırım google türklerin olsa idi iflas ederdi:D gece gece aklıma bu kadarı geliyor.ama sağolsun google amca ile bu aralar kankayız her gece bana min 7 mak 8 dolar harçlık veriyo:)

You may like these posts