Kızlar Grubu - Şeker Kız Klibi İzle

Kızlar Grubu - Şeker Kız Klibi

Kızlar Grubu - Şeker Kız Şarkı Sözleri
Kızlar Grubu - Şeker Kız
İki gün oldu aramadın hala
Çok mu kırıldın sözlerime yoksa
Ne kadar isterdim sana güvenmeyi
Sana inanmayı ve seni sevmeyi
İstediğin kişi olamam ben
Ağzı var dili yok bir süs bebeği
Telefonun başında bekleyemem
Yedi gün yirmi dört saat aşk nöbeti
Ben senin aşk meleğin süs çiçeğin taş bebeğin olamam
Git kendine yeni bir yeni bir şeker kız bul hemen
Ben senin aşk meleğin süs çiçeğin taş bebeğin olamam
Git kendine yeni bir yeni bir oyuncak bul hemen
Hergün dırdır hırgür vırvır
Halin berbat sus pus zır zır
Sen karşımda binbir suratlı
Bir yanar döner fırfır fırfır
Bilemem artık ne yaparsan yap
Hiç bağlamaz beni bundan sonra
Yok sabrım kalmadı yüzünü görmeye
Sesini duymaya ve seni sevmeye

You may like these posts