Yaratıcı Facebook Grupları

En son Çete Şavaşları münasebeti ile 700 küsür arkadaş ekleyip dehşet bir çete kurduğum için facebookdan atılmıştım.Bugün birden bire esti yeniden üye oldum hemde aynı isimle
http://www.facebook.com/profile.php?id=1322200310&v=info&viewas=1322200310


Facebook'da sarhoş kız resimleri bi ara çok modaydı ebemi bulcam ... için 1 milyon kişi bulurum klişeleri felan filan bunların boku çıka dursun bir kaç grup gerçekten hoş benim bilmediğim daha nice gruplar kurulmuştur.benim bulduğum komik anlamlı guruplardan bir kaç tanesi budur.

Dersteyken Kac Dk KaLdi Die SoranLar
Avea İletilmeyen MsjLar Yüzünden Küfürbaz Olanlar
Pc başındayken annesi yemeğe çağırdığında hemen geliyorum deyip gitmeyenler:
Derste uyumanın zevkini hiçbir yerde bulamayanlar:))
Sabahin Korunde Arayip Teli Acincada Uyandinmi Diye Soranlara Gicik Olanlar

You may like these posts