Hadise - Düm Tek Tek (Eurovision 2009 Turkey)

http://www.youtube.com/watch?v=-Nx6iVCaix0endofvid
[starttext]
2009 Eurovision Şarkı Yarışması'nda Türkiye'yi temsil edecek Hadise'nin şarkısı ilk defa 2008'i 2009'a bağlayan dakikalarda TRT ekranlarında gösterildi.Sonuncu olsak daha sonra da bizi 20 yıllığına şu yarışmadan azletselerde bu kadar 'gereksiz' bir adı müzik yarışması kendisi politika oyunları olan bir 'ucube' programa para harcamak zorunda kalmasak.

TRT her yıl binlerce dolar kaynak ayırıyor.Kesesi de halk tarafından dolduruluyor.Sonuç itibariyle iş gene geliyor bize dayanıyor.

Neyse birinci olmazsak rahatız.Verirler bir yaldız iki gün içinde unutur gideriz.benim gibi düşünenlerde rahata erer bu yarışmanın haberleri ile yüzyüze gelmekten.

Bu yarışmayı seven varsa onlarında sevgisinin tez zamanda eksilmesini dilemekten başka elimden birşey gelmez..
 Buyrun videoyu izleyin ve yorumlarınızı eksik etmeyin her zamanki gibi.

Şarkı sözleri: hadise düm tek tek youtube videosu




youtube ' e giremeyen arkadaşlar için ktunnel linki TIKLAYIN

Hadise Düm Tek Tek şarkısını indir rapidshare torrent İndirmek için TIKLAYIn
[endtext]

107 comments:

  1. Eurovision, Eurovision 2009, Hadise, HAdise 2009, Hadise Eurovision, Hadise Eurovision 2009, Hadise Living In Dreams, Hadise Living In dreams dinle, Hadise living In dreams şarkı Sözleri, Hadise living in dreams izle, Hadise living in dreams klip, Living In Dreams

    ReplyDelete
  2. HADİSE - DÜM TEK TEK Şarkı sözleri:

    Baby you’re perfect for me
    you are my gift from heaven
    this is the greatest story of all times
    we met in like in a movie
    so meant to last forever
    and what you’re doing to me
    feels so fine

    angel I wake up
    and live my dreams
    endlessly
    crazy for you

    can you feel the rhythm in my heart
    the beats going Düm Tek Tek
    always out it like there no minute
    feels like there’s no way back
    can you feel the rhythm in my heart
    the beats going Düm Tek Tek
    always out it like there’s no minute
    feels like there’s no way back

    baby i read all answers
    in your exotic movements
    you are the greatest dancer of all times
    you make me feel so special
    no one can kiss like you do
    as it is your profession
    feel so fine

    angel i wake up and live my dreams
    endlessly
    crazy for you

    can you feel the rhythm in my heart
    the beats going Düm Tek Tek
    always out it like there no minute
    feels like there’s no way back
    can you feel the rhythm in my heart
    the beats going Düm Tek Tek
    always out it like there’s no minute
    feels like there’s no way back

    can you feel the rhythm in my heart

    can you feel the rhythm in my heart
    the beats going Düm Tek Tek
    always out it like there no minute
    feels like there’s no way back
    can you feel the rhythm in my heart
    the beats going Düm Tek Tek
    always out it like there’s no minute
    feels like there’s no way back

    always out it like it no minute
    feels like there’s no way back
    always out it like there’s no minute
    feels like Düm Tek Tek

    ReplyDelete
  3. PERFECT.PERFECT.CRAZY FOR YOU. SUCCESS YOU.GOOD LUCK.KISSME -OKAN-TURKEY-

    ReplyDelete
  4. minute demmiyo limit diyo sanki yaaa..

    always out it like thers no limit...

    ReplyDelete
  5. gerçekten harika
    eline sağlıl hadise

    ReplyDelete
  6. Arama terimleri: 2009, dum tek 2009 dinle, dum tek klip, dum tek tek dinle, eurovision 2009 sonuçları, eurovision şarkımız dum tek, hadise, hadise 2009 eurovision, hadise dum tek dinle, hadise dum tek indir, hadise dum tek izle, hadise dum tek klip, hadise dum tek tek, trt euovision parçası, www.hadise.com

    ReplyDelete
  7. bence o kadar da iyi değil

    ReplyDelete
  8. PERFECT.PERFECT.CRAZY FOR YOU. SUCCESS YOU.GOOD LUCK.KISSME -OKAN-TURKEY-

    ReplyDelete
  9. hadise kızım sen neyapmışsın yaaaaaaaaaa! haaaaaaaaarrrrrrriiiiiiikkkkkkaaaaaa!!!

    ReplyDelete
  10. cok güzel basarılar

    ReplyDelete
  11. süpeerrr bayıldımm..

    ReplyDelete
  12. beklediğimden çok çok iyi..süper olmuş..ilk üçteyiz bence...

    ReplyDelete
  13. söylenecek ne kaldı ki hadise yani.olay olay olay :)

    ReplyDelete
  14. BİZ ÇOK BEĞENDİK .DÜMM TEK TEKK... BAŞARILAR...

    ReplyDelete
  15. eh işte!!Sertab gibisi zor bulunur....

    ReplyDelete
  16. perfect song we will win the eurovision

    ReplyDelete
  17. yesss wonderfull perfect good luck

    ReplyDelete
  18. yesss wonderful perfect good luck

    ReplyDelete
  19. derceye gireceğiz kesinlikle. emeği geçen herkese teşekkürler.

    ReplyDelete
  20. perfect song with perfect singer and ı think we will win eurowision song contest...

    ReplyDelete
  21. kesinlikle derece alır.çok güzel olmuş teşekkürler HADİSE

    ReplyDelete
  22. Valla siteyi yapan halt ediyor.Nasıl kötü.Süper yhaaaaa.Muhteşem.HADİSEE SÜPER SÜPER.1.YİZZZZZZZZZZZZ.ÇATLAYINNNNN

    ReplyDelete
  23. Senin, senin, benim olduğun benim için mükemmel olduğun Baybe?
    Sığınaktan bu, bütün zamanların en büyük hikayesidir?
    Biz, yaparız?
    Bir filmin, bana verdiği gibi içeride?..
    Sonsuza dek ve..
    Meleği bana yapmak, benim rüyalarımda senin, senin, bunun, bizim, içeride bir film gibi sonsuza dek devam etmek için öyle ifade edilen içeride karşıladığımız bütün zamanların en büyük hikayesi olduğu cennetten benim hediyem olduğun benim için mükemmel olduğun benim kalp bebeğimde senin için deli uyandırır, ve senin, öyle iyi meleğin olduğu bana hisleri ne yapıyor olduğun ben, uyandırır, ve benim rüyalarımı durmaksızın deli yaşar, her zaman dışarı orada hiçbir küçük hissin, geri olan hiçbir yol e sen, benim kalbimde ritim hisset olmadığını beğenmediği gibi o düm tek teke gidiyor olan vuruşlar sen sen, benim kalbimde ritmi hissedebildiğin için, her zaman dışarı, geri bebeğin olduğu hiçbir yol olmadığı gibi hiçbir küçük his olmadığı gibi o düm tek teke gidiyor olan vuruşlar mıdır, ben, senin, senin, öyle özel hiç kimsenin, senin, öyle iyi meleğin olduğu senin meslek hissin olduğu gibi yaptığın gibi öpemediğini hissetmem için beni yaptığın bütün zamanların en büyük dansçısı olduğun senin egzotik hareketlerinde bütün cevapları okudum, ben, uyandırırım, ve benim rüyalarımı durmaksızın deli yaşarım, sen sen, benim kalbimde ritmi hissedebildiğin için her zaman dışarı orada hiçbir küçük hissin, geri olan hiçbir yol e sen, benim kalbimde ritim hisset olmadığını beğenmediği gibi o düm tek teke gidiyor olan vuruşlar her zaman dışarı, hiçbir yol olmadığı gibi hiçbir küçük his olmadığı gibi o dum tek teke gidiyor olan vuruşlar geri e sen, benim kalbimde ritim hisseder, her zaman dışarı orada hiçbir küçük hissin, geri olan hiçbir yol e sen, benim kalbimde ritim hisset olmadığını beğenmediği gibi o düm tek teke gidiyor olan vuruşlar her zaman dışarı, hiçbir yol olmadığı gibi hiçbir küçük his olmadığı gibi o düm tek teke gidiyor olan vuruşlar geri e sen, her zaman dışarı hiçbir küçük hissin, orayı beğenmediği onun, her zaman dışarı, düm tek tek gibi hiçbir küçük his olmadığı gibi o hiçbir yol arkada olmadığı gibi onun olduğu benim kalbimde ritim hisseder
    Buda Türkçesi

    ReplyDelete
  24. ŞARKIYI BEYENMİYENLER O ZAMAN KENDİLERİ YAPSINLAR DA ÇIKSINLAR ÇOK KOLAYSA.ÖYLE BOŞ KONUŞMAYLA OLMUYOR ÇIKINDA GÖRELİM.ŞARKI ÇOOK GÜZEL OLMUŞ HARİKA YAA.HADİSE SONUÇTA BAŞKA DİYECEK YOOOKKK

    ReplyDelete
  25. söyleyecek laf yok enaz stir me up kadar başarılı.soad'dan sonra gelırız kesın

    ReplyDelete
  26. ŞARKI HARİKA ŞUNU UNUTMAMAK GEREKİYOR SÖYLEYENİN SESİ VE KENDİSİDE HARİKA YOLUN AÇIK OLSUN HADİSE BİR NUMARASIN

    ReplyDelete
  27. seni çok seviyorum hadise bence çok güzeldi sen inşallah yarışmada 1. olursun sana güvenimiz bitmez ve tükenmez arkandayız sen coştur hadise

    ReplyDelete
  28. okan salakmı ne yazmış öyle

    ReplyDelete
  29. süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr olmuş

    ReplyDelete
  30. 1.belli 2.kim acaba...

    ReplyDelete
  31. ben daha güzel olur diye düşünmüştüm sade kalmış biraz ama yinede gzl

    ReplyDelete
  32. you and your sing perfect baby ı love you and ı love my city türkey is coming :)))))

    ReplyDelete
  33. ya olaybu ya çok güzel olmuş başarılar hiç şüpesiz kazanacağız birinci olduk sayın beğenmeyenin zevkine yani emeği geçenlere çok tşk ederim

    ReplyDelete
  34. diyecek bir şey bulamıyorum tek kelimeyle süpersin hadise abla kıskananlar çatlasın DÜM TEK TEK bizi hadise temsil edecek korkun bundan.

    ReplyDelete
  35. supeerrr olmus yaa!!!.kesn ılk 3 teyz

    ReplyDelete
  36. Bu bizim şarkımız olamaz. Kötü bir aksan, arkadaki zenci ayı yavrusu?, klasik darbuka, dansöz figürleri arap kültürünün bir parçası, doğu batı sentezi istemiyoruz, 1997 de 3. olan "Dinle" adlı şarkıdan ve ekibinden feyz alsın. Rimilimiley-dümtektek bence bir farkı yok biri buna dur desin, bunu bize yapmaya kimsenin hakkı yok.

    Serkan-Selçuk-Emre-Sertap-Sezen-Ayşenur-Aylin-Fatma

    ReplyDelete
  37. muhteşemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    ReplyDelete
  38. çok beğendim benden 12 puan :)

    ReplyDelete
  39. biri şu şarkının türkçesi diye eklenen saçma şeyi silebilir mi:D:D hayatımda böle saçmalık okumadım:D:D

    ReplyDelete
  40. biri şu türkçe çevirisi diye eklenen saçma şeyi kaldırsın ya:):) hayatımda böle saçmalık okumadım...:D:D

    ReplyDelete
  41. bence bu zamana kadar yapılan en iyi eurovision şarkısı tebrikler hadise kesin 1.yiz

    ReplyDelete
  42. MUHTEŞEM ŞİMDİYE KADARKİ ENGÜZEL ŞARKI BİRDE TÜRKÇE OLSA SÜPER OLURDU

    ReplyDelete
  43. kim yazmıi bilen varmı müziğini fln kım yapmış acep???

    ReplyDelete
  44. :::GÜLŞEN:::
    YA YOK BÖLE Bİ ŞARKI EUROVİSİON BÖLE ŞARKI GÖRMEMİŞTİR BANA HELENA NIN MY NUMBER ONE NINI HATIRLATTI MÜKEMMEL HELAL OLSUN HADİSE SANA

    ReplyDelete
  45. Yha kötü diyenler halt yemiş TÜRKİYE bi şarkı yapar kötü olurmu bide bu HADİSE ise söylenecek söz yoq 1. olma ihtimalimiz %99 ama unutmayalım ki artık euorovision da önemli olan sarkının güzelliği değil diplomatik ilişkiler o yüzden çok dikkatli olmalıyız. HADİSE sarkı süper kızkananlar çatlasın DÜM TEK TEK ...

    ReplyDelete
  46. Bu yazıyı yazan arkadaş sanat ve müzikten anlamıyor!

    ReplyDelete
  47. süper yaaa herkeze siteyi önerecemm hadise sahnede hadise yaratacakkkkk

    ReplyDelete
  48. Arkadaslar bu siteden indirebilirsiniz
    http://rapidshare.com/files/178766463/HADISE_-_DUM_TEK_TEK.part1.rar
    http://rapidshare.com/files/178766463/HADISE_-_DUM_TEK_TEK.part1.rar

    ReplyDelete
  49. hadisenin dum tektek parcasıyla girersenınz sondn birinci olursunuz.... ozan

    ReplyDelete
  50. züpeeerrrrr olmuşşşşş.......

    ReplyDelete
  51. süperr olmuş yhaa bu şarkı manyak bişey bu şarkı kesin 1. olur beaa!!!

    ReplyDelete
  52. harikasın canım seni çookkk seviyorum aşığım sana seni görünce tv de elim ayağım birbirine giriyo birde canlı görsem dayanmaz kalbim diye düşünüyorum buna halil çandar saygılarımla :)

    ReplyDelete
  53. harikasın canım süpersin seni çok seviyorum sana aşığım seni tv de görünce elim ayağım dolaşıyo canlı görsem buna kalbim dayanmaz diye düşünüyorum ve sana hayatta başarılar diliyorum 1. olmasan da üzülme sen bzim için zaten hep 1. sin

    ReplyDelete
  54. hadise hadise çıkartmış arkadaş helal olsun
    yakışır

    ReplyDelete
  55. bencede cook güzel olmuş ama enzazından son mısra türkçe olsaydı yada aralarda biye daha cok gururum okşanırdı...

    ReplyDelete
  56. merhaba.. önce EUROVISION 'da yarışan ülkelerin kaybından kat ve kat fazla para kazandığına dikkat çekmek istiyorum.. en üstte kimin olduğu belli olmayan yorum için söylüyorum.Merak etmeyin kimse enayi değil alıp parayı sokağa atsın..TRT harcadığı parayı sadece reklam gelirlerinden bile geri kazanıyor..Ülkemizin reklamı yapılıyor.Hele birde kazanalım ozaman görün..şarkı bir harika umarım komşu komşu oynamaktan bıkarlar ve Sertap ı gördükleri gözlerle Hadisemizide görürler..Gazamız mubarek olsun..Saygılar

    ReplyDelete
  57. sehr gut weiter so TÜRKEI

    ReplyDelete
  58. Arkadaşlar Linkler yenilendi...

    http://rapidshare.com/files/178766463/HADISE_-_DUM_TEK_TEK.part1.rar
    http://rapidshare.com/files/178769757/HADISE_-_DUM_TEK_TEK.part2.rar

    ReplyDelete
  59. admin sen cok salakca yazmsıın ne alası var be biz 2003 de sertap ile birinci olurken vye malta 2. olurken ne gibi politika vardı tamam t-yunan rum iskandinav ülkelri biribiren oy verio ama ii sarkı mutlaka birinici 12 puan alamsa 10 veya 8 gelio sonunda da iyi olna kazanıo ben cook güsel bi yarsımama milleti gerksiz kasmayın

    ReplyDelete
  60. manyak bir parça.tekkelimeyle mükemmel

    ReplyDelete
  61. dehset bir şarkıyla birincilk alıcaz spersn hadise:D

    ReplyDelete
  62. Eminim çok iyi bir derece yapacak.Hem göze hem kulaga hitap ediyor...

    klibi:

    http://rapidshare.com/files/178766463/HADISE_-_DUM_TEK_TEK.part1.rar
    http://rapidshare.com/files/178769757/HADISE_-_DUM_TEK_TEK.part2.rar

    ReplyDelete
  63. semanur bence çok başarılı mükemmel beyen meyenler şarkının güzelliğinden çatladıkları için öyle diyolar sen aldırma biz 1. olcaz görrür sünüz beyen meyenler için bir sözüm var (çatlamayın ortanızdan) seni çok seviyorum

    ReplyDelete
  64. süper bir şarkı sana güvenim sonsuz hep arkandayım seni seviyoruz

    ReplyDelete
  65. arkadaşlar bu şarkı rusyada inşallah birinci olacak inşalah çevremdeki herkez çok begendi

    ReplyDelete
  66. gökçe demiş ki...


    ya hadise bravo sen coştur biz arkandayız seni çokkkkkkkkkkkkkk seviyoruz hadi türkiyeyi üzmede kazan şu yarışmayı hem güzelsin hem tatlı ve şunu söyliyim benim annem de sivaslı ve ben ve annem çerkeziz

    ReplyDelete
  67. perfect perfect eminim hadise eurovizyonda da sahne şovlarıyla bizi birinciliğe taşıyacak ayrıca şarkısıda perfect mükemmel
    biz hadiseye güveniyoruz ve onun şarkısınıda çok beğeniyoruz
    *BAŞARILAR HADİSE*****

    ReplyDelete
  68. tek kelimeyle süper 10 numara bravo hadise bu sarki tutar bence kenan dogulu nunkinden daha guzel bence

    ReplyDelete
  69. HADİSE KİM NE DERSE DESİN BİZ DENİZLİ'LER OLARAK TAM BİR HADİSE YARATTIĞINDA HEM FİKİRİZ,
    SÜPERSİNNNNNN,
    HARİKASINNNNN,
    İYİ Kİ SENİ SEÇMİŞ TRT VE TRT YÖNETİCİLERİ,
    YÜRÜYÜN KİM TUTAR SİZİ:)))
    GERİ KAFALILARI DİNLEMEYİN,
    DİNLEYE DİNLEYE HEP GERİ KALDIK!!!
    ARTIKKKK!!!!
    DURMAK YOK YOLA DEVAMMMM:)))))))
    EŞİM VE BİRİCİK KIZIM HADİSEYE HAYRAN:)))

    ReplyDelete
  70. şarkı ingilizce olmasına rağmen türk motifi taşıması güzel şahne şovunun daha da güzel olacağını biliyoruz sana güeniyoruz hadise kalbimiz seninle

    ReplyDelete
  71. ben böyle şeyleri sevmem yani bu tür yarışma oyunlarını; politik.. şarkı süper çok güzel bi müzik ilk 3 kesin girer diyorum, bence birinci ama kime ne faydası var... zarardan başka.. tanıtımsa maksat.. tanısalar ne yazar hepsi boş şarkıyı dinle ve çoş

    ReplyDelete
  72. Şu hale bak yaa utanıyorum türk vatandaşından resmen..yapılan yorumlara bakarmısınız arkadaşlar TÜRKİYEde yaşıyoruz türküz diyoruz ama şu hale bakın yorumların yarısı perfect kelimesi ile dolu güzel TÜRKÇEmiz varken elin yavurunun dilinden bize ne yaa..gerçekten ayıp bende TÜRKüm ama bu ayıp TÜRKlere yakışmıyor...Bu yazanlarda özenti bence birkaç kelime ingilizye öğreniyorlar gelip onlarla yorum yapıyorlar...

    ReplyDelete
  73. Baby you’re perfect for me
    you are my gift from heaven
    this is the greatest story of all times
    we met in like in a movie
    so meant to last forever
    and what you’re doing to me
    feels so fine

    angel I wake up
    and live my dreams
    endlessly
    crazy for you

    can you feel the rhythm in my heart
    the beats going Düm Tek Tek
    always out it like there no minute
    feels like there’s no way back
    can you feel the rhythm in my heart
    the beats going Düm Tek Tek
    always out it like there’s no minute
    feels like there’s no way back

    baby i read all answers
    in your exotic movements
    you are the greatest dancer of all times
    you make me feel so special
    no one can kiss like you do
    as it is your profession
    feel so fine

    angel i wake up and live my dreams
    endlessly
    crazy for you

    can you feel the rhythm in my heart
    the beats going Düm Tek Tek
    always out it like there no minute
    feels like there’s no way back
    can you feel the rhythm in my heart
    the beats going Düm Tek Tek
    always out it like there’s no minute
    feels like there’s no way back

    can you feel the rhythm in my heart

    can you feel the rhythm in my heart
    the beats going Düm Tek Tek
    always out it like there no minute
    feels like there’s no way back
    can you feel the rhythm in my heart
    the beats going Düm Tek Tek
    always out it like there’s no minute
    feels like there’s no way back

    always out it like it no minute
    feels like there’s no way back
    always out it like there’s no minute
    feels like Düm Tek Tek

    ReplyDelete
  74. İşte hadise yine yeni bir hadise yarattı... herzaman seninleyiz ve bu başarının arkasındayız hadi türkiye hep birlikte HA HA HA HADİSEEE... YOLUN AÇIK OLSUN HADİSE

    ReplyDelete
  75. hadise şarkın çok güzel olmuş kesin kazanırsın

    ReplyDelete
  76. çok süper hele hele anlamları çok güzel bayıldım yha

    ReplyDelete
  77. you're crayz hadise..ıt's very good..

    ReplyDelete
  78. hadisenin berbatlııJanuary 27, 2009 at 3:42 AM

    iğrenç iirenci iirenc sey gibi olmus ı speak yapıyorum Türkçe ööööö böööö iirenc biz bu sarkıyla son 10 a gireriz ööööy dier şarkılarına kötü diodm bunu görünce midem kalktı asla bööle bi şarkıyla 1.liği beklemeyin ayrıca ben bile daha iyisini söylerdim bunun yerine ajdar çikita muzu koyun daha iyi... Hadiseden böle bişi beklemezdimm Türking dili iiiiiiiiiiiiirrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnccccccccccccccc

    ReplyDelete
  79. 2 kelime ingilizce öğrenip de ingilizce yorumlar taslaayın o yorumları yaparken de kılı kırk yarıyosunuzdu sırf hava yapcam diye hadise bu arada sarkı güzel am atürkçe sölese bok gibi olur

    ReplyDelete
  80. ya bilader tamam sarkı güzel ama eurovision için uyduruk kalıyo yhaa ama dinlemek için süper şarkı

    ReplyDelete
  81. süperr olmuş sana başarılar

    pendikli

    ReplyDelete
  82. hadise kesin ingilizce şarkılarınının 1. biz olacağız hadise güzellik yarışmasına girersen bile 1. olursun benim adım sare hoşçakakal hadise .

    ReplyDelete
  83. valla bence 10 dakkada yapılmış bi beste ben bu besteyi bir besteci olarak wc de yapardım .. ama naapcaz desteklicez yinede haydi hayırlısı umarım birinci olur kötünün iyisi bi şarkı

    ReplyDelete
  84. ******Ya harikalar ötesi bişiy olmuş.

    ReplyDelete
  85. HADİSE ÇOOOOOK GÜZEL OLMUŞ

    ReplyDelete
  86. yallah yallah çook harika

    ReplyDelete
  87. çok güzel bir şarkı ben kolay kolay şarkı beğenmem ama HADİSENİN düm tek tek şarkısı çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ama çokkkkkkkkkkkk
    beğendim HADİSEYE BAŞARILARININ DEVAMINI Dilerim HADİSEYİ TEBRİK EDERİM çok güzel bir ŞARKI sözleride güzel insallah 1. olursun. HADİSE

    ReplyDelete
  88. çok güzel bir şarkı kolay kolay yazılamayacak gibi

    ReplyDelete
  89. gusel bi sarki ama Eurovision da bizi tam anlamiyla yansitan bi ozelligini goremiyorum acikcasi..bana daha cok Turkiyeyi deilde baska bi ulkeyi temsil ediormus gibi geliyo..Bence Sertab bizi her anlamda cok guzel yansitti ben bunu Hadise de goremiyorumm.. yinede tebrikler Hadise

    ReplyDelete
  90. hadise seni çok seviyorum yarışmada birincilik senin

    ReplyDelete
  91. hadise birincilik mutlaka senin

    ReplyDelete
  92. sprrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    ReplyDelete
  93. hello ben turk degilim ben almanyaliyim hadiseyi destekliyorum I love you hadise almancayi iyi konusamiyorum bu yuzdn english konuşmayi tercih ediyorum insallah hadise kazanirr

    ReplyDelete
  94. bence yarışmada fos çıkar çünkü ülke komşu ülkeye verio ama lütfen ermenilere vermeyin şu oyu türkiyeden yha adamlar türklere karşı şarkı yapıolar onlar 12 puanı basıolar

    ReplyDelete
  95. HADİSEYİ ÇOK SEVİYORUM HADİSE TÜRKİYE BİRİNCİSİ OLMASADA BENİM BİRİNCİM ZATEN O BENCE SARKISI ÇOK GÜZEEL BASARACAGINA İNAIYORUM BASARMASADA CANI SAGOLSUN HAYATTA KAZANMAKTA VAR KAYBETMEKTE VE HADİSE BENİM GÖZÜMDE KAZANANLAR GRUBUNDA

    ReplyDelete
  96. hadise 1. olamadı ama çok iyi bir başarı çıkardı tebrik ederim
    birde hadise çok güzelsin:D

    ReplyDelete
  97. bence çok güzel bir şarkı hatta ben bu şarkının türkçesini de ingilizcesini de çok iyi biliyorum ve aynı hareketlerini yapabiliyorum çok güüzel bir şarkı olmuş 1. olamadın ama biz seni gine de ÇOK SEVİYORUZ iyiki ervision a girdin 1. olamadın diye üzülme sen bizim gözümüz de 1.sin

    ReplyDelete