9 Aralık 2008 ( günlük hadiseler )

Artık arada sırada günlerimi yaptıklarımı maddeler halinde yazmayı planlıyorum madem ki burası benim web günlüğüm yazmam gerekli diye düşünüyorum.Beyn.org'da ki gibi

  • 9 aralık gecesine girdiğimizde nette gezintideydim gece 4 e kadar oturdum
  • Facebook'a yeniden üye oldum ( daha önce atılmıştım da )
  • ilk geceden 50 küsür arkadaş ekledim
  • sevgilim uyuyordu neden bilmiyorum ona şiir yolladım :)
  • sabah 10 gibi annemi şiddetli ısrarları ile uyandım
  • Kartaldan dayımlar gelmişti
  • kasap a gidip kurbanda kestiğimiz dananın kemiklerini kırdırdım
  • eve gelip bi kahvaltı yaptım saat 11 gibi ardından sevgilimle konuştuk kendisi kuzeni ve kanka sı ile ortaköy'e gitmiş :/ misafirler yüzünden ben gidemedim
  • Dayım ile google earth da bayram turu attık japonyadan canada ya turladık
  • uykum geldi 3 4 gibi uyudum 
  • ben uyurken teyzem,teyze oğulları yengemler gelmiş gitmiş hala uyuyordum
  • 10 gibi kalktım ve boğazlarım acıyordu hasta oldum :(
  • yemek yedim ve yeniden uyudum :D
  • dip not iğrenç bir bayram geçiriyorum

You may like these posts