Ebru Yaşar İsmail Yk Seni Seviyorum Düeti

İsmail YK, Ebru Yaşar’a “Seviyorum Seni” isimli yeni şarkısını verdi ve bu şarkıya sanatçıyla birlikte düet yaparak destek oldu.
1 yıl önce Avrupa Müzik ile anlaşan ve prodüktörü Deniz Erdem ile titizlikle hazırladıkları bir repertuar çalışmasının ardında stüdyoya giren Ebru Yaşar albümünü tamamladı. Ebru Yaşar hem albümde yeralan şarkıları hem de yeni imajı ile hayranlarına çok özel sürprizler hazırladı.etiketler: ismail yk ebru yaşar düeti,düet dinle,şarkı dinle,ismail yk ebru yaşar düeti,albüm,ismail yk ebru yaşar seviyorum seni şarkı dinle,klibi izle,klip izle,ismail yk ebru yaşar,ismail yk ebru yaşar seviyorum seni

5 comments:

  1. Ebru Yaşar Seviyorum Seni Şarkı Sözleri
    [İsmail YK - Ebru Yaşar]

    Aklıma gelir birden
    Hiç beklemediğim bir anda aniden
    Anılar kopmaz benden
    Beni ağlatan onlar anılar zaten

    Sımsıkı sarılmalar sımsıcak bakışmalar
    Her yerde hayalin var
    Söyle senden nasıl bu can kopsun yar

    Seviyorum her şeyim sensin
    Vazgeçemem beni sen bilirsın
    Seviyorum neden mi dersin
    Senden başka sevilecek biri mi var

    Ağlarım birden gözlerim doluyor aniden
    Yüreğimde sızı, kalbimde bin acı özlemekten
    Sen benim canımsın, Hasretim aşkımsın
    Her yerde hayalin var
    Dinmeyen acım yaramsın

    Seviyorum her şeyim sensin
    Vazgeçemem beni sen bilirsin
    Seviyorum neden mi dersin
    Senden başka sevilecek biri mi var

    şiir {{
    Kim bilir ne hallerdesin
    Kim bilir hangi köşe bucak bir yerdesin
    http://www.myvideomusicmp3.com
    Yalvarsam koşup yanıma gelir misin?
    Beni eskisi gibi sever misin?
    Pişmanlığımı görüp, gözlerime bakıp afeder misin?
    “Sensiz bir ölü gibiyim gülüm” desem
    Döner misin? Döner misin!
    }}

    Seviyorum her şeyim sensin
    Vazgeçemem beni sen bilirsin
    Seviyorum neden mi dersin
    Senden başka sevilecek biri mi var

    Ebru Yaşar İsmail YK Seviyorum Seni 2008

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. İsmail YK ve Ebru Yaşar düeti harika olmuş sadece nakaratını dinleyebildm gerçi..ama şarkının gerçek sözleri burda yazanlar degil.Burda yazan şarkı İsmail YK'nın bombabomba.com albümündeki Seviyorum isimli parça.Yaptıkları düet parçası yeni yani burda yazan degil söyliyim dedim zaten yeni klip çok yakında çıkıcak ozaman dinlersiniz..

    ReplyDelete
  4. Ebru Yaşar, Ebru Yaşar dinle, Ebru Yaşar İsmail YK, Ebru Yaşar izle, Ebru Yaşar mp3, Ebru Yaşar Seviyorum Seni, Ebru Yaşar Seviyorum Seni dinle, Ebru Yaşar Seviyorum Seni izle, Ebru Yaşar Seviyorum Seni mp3, İsmail YK, Seviyorum Seni, Seviyorum Seni dinle, Seviyorum Seni izle, Seviyorum Seni mp3

    ReplyDelete
  5. cnm şarkının sözleri ordaki yazdıkların deill.düzeldürsen sevinirim..bu ara da şarkı çoook güzell yk mınn gözlerii yeterr yhaaa:d:d

    ReplyDelete