DonjuanYasin ile Yeniden

     Merhaba,
http://www.9sn.net/resim/langirt.jpgNe kadar zaman geçti bilmiyorum zaman kavramım pek yoktur ama epeydir yazmıyorum.Bu blogda aslında yazmamamı sağlayan iki ana sebepden birisi google tarafından banlanmam bir diğeri ise kendime söz vermiştim bu blog işinden iyi para kazanıp laptop alırsam ve blogum pr5 olursa bırakıcaktım kara gözlüklerle hırslı ve yoğun tempolu koşturmacamı.Çok şükür laptop aldım istediklerim oldu o yüzden bu donjuanyasin.blogspot.com 'a bir vefa borcum var ilk göz ağrım birlikte çok şey atlattık :)  Ne olursa olsun onu kapatamıyorum Gece gündüz dizi takip eder olmuştum iyi oldu kurtuldum çok şükür şimdi kendimden birşeyler yazarak tekrardan temiz bir sayfa açmak istiyorum onun içinde bu güzel minik blogger temasını tercih ettim.Kısa kısa yazılar ile devam edicem artık bu arada twitter'a çok fena sardım beni daha yakından takip etmek isterseniz www.twitter.com/d0njuan
Neyse bu gecelik bu kadar yeter tekrar merhaba blogum

You may like these posts