Piskopat msn nickleri Piskopat nickleri

MSN Nickleri Msn nickleri, nickler, en güzel msn nickleri, msn nikleri, msn komik nickler, anlamlı nickler, etkileyici nickler, aşk nickleri, Duygusal, Hüzünlü, Karizmatik, Etkileyici Msn Nickleri


Serseriyim sokaklar evim, serseriyim adam gibi severim, bana bir adım gelene ben on adım giderim.Dinle cici kız dinle zannedersinki serseri ağlamaz, serseri bi kayboldumu onu kimse bulamaz, şimdi anlıyorsunya, şehirlerin asi kızı hiç kimse serseri gibi sevipte aşık olamaz

HER NE KADAR PSIKOPATLIKTA GOZUM OLMASADA DALIMI KIRANIN AGACINI KOKUNDEN SOKERIM....

Yoku$u ßen CıkTım YoL $eniN oL$un, ZehiRi ßen IctiM $u $enin oL$un ßi tAne ßuLmu$$un HayıRLı oL$un ßi tAne dE ßen ßuLdum HaßeRiN oLsun!!

***LaF SokmA KapaK OlursuN YalvarmA KöpeK OlursuN DELİKANLI OL Belkİ YanımdA YeR BulursuN***

. . .HeRKeZ!N HaVaS!N! ATT!G! YeRDe. . .
. . .BeN!M F!RT!NaM E§eR. . .

(h) BeLaLiYim BeLaLi Bu GöNüL SaNa SeVDaLi EgeR SaNa BirSeY oLuRSa YaKaRim Bu DünYaYi (h)

Kızım Sil Gözündeki o Karanlık Eseri,
Gezdiğin Züppelerden Kat Kat Üstündür Şu Karşındaki Serseri

g£c£md£ £fkAr, kAfAmdA £srar, iCimde
Israr, yüzümd£ Inan haSar Inan gönLüm hAzAr yAni ßöyLe piSkOpAt yAzAr ßöyLe yAzAr...

seven sever sevmeyen siktir olup gider borumuz alayınıza öterbizim dünyamız her türlü döner

cekmiş üclüyü kafam dumanlı gözlerim yaslı kolumda 5 10 jilet yarası buda aşkım dedigin orospunun son hatırası

gece gelme jilet tutarım kolunu uzatma snada atarım sana kızar kendimi dograrım anlasana la aq godugum ben piskopatım

delikanlılık tesbih sallayıp silah çekmek değil
Delikanlılık tesbihi çekip silahı saklamaktır

derdi olanın dermanı, dert çıkaranın belası oluruz...


acı çekerek geldik bu günlere,
boyun eğmeyiz kimselere,
kanmayız sahte gülücüklere,
saygı şeklinde övmelere,
herkesin ölüm diye korktuğunu,
biz sokakta oyun diye oynarız...



Mafyada Silahımı Karakolda Resmimi Ceza £vinde İsmimi ßu Alemde Tesbihimi ßıraktım Ama Seni Asla ßırkamadım.
Usturama Jileti Takarım.Gövdeme Derin FaçaLar Atarım İstersen KraL Ol Farketmez Senide Mermi Manyağı Yaparım.!

Farkımız Tarzımız Bizim Delikanlı OLmamız, Ya Kan KuStururuz yada Tam SuStururuz. Bu HuSuSta N£ KuraL N£d£ KraL tanırız.!!!

Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri oluşuyorsa orada güneş batıyor demektir.


"lKâhpéLiq lKoymâz lBizé lBizim GönuLLérimiz lKâhpé DéiL Âmâ Bizi Unutâni Bizdé Unuturuz lKâhpéCé '':

ßiz IGDIRIN Gerilim Saçan Sokaklarında Daha Kalem Tutmayı ßilmezken Esrar Sarmayı Adam Kesmeyi PİSKOLUGU Çekmeyi Öğrendik

Sevdik mi Allahına Kadar Vurduk mu Sallamayı Damarına Kadar Şimdi Diyeceksin Lan Piskopat Sen Sevmeyi Nerde Öğrendin Şunu Unutmaki Kahbelere Sevmeyi ßiz Öğrettik


Ağladığımı Kimseye Söyleme Anne onLar ßeni KraL ßiliyor Kızdım mı Dünyayı Yıkar ßiliyorlar
ßir Kız İçin ßu Kadar Düştüğümü ßilmiyorLar


SEN BENİM ULAŞAMADIĞIMSIN ULAŞAMADIĞIM HALDE WAZGEÇEMEDİĞİM...
SEN BENİM DOKUNAMADIĞIMSIN DOKUNAMASAMDA UZAKLAŞAMADIĞIM...
SEN YAKINIMDA EN YAKINIMDA OLUPTA UZAKLARDA DURANIMSIN...
SEN BENİM KONUŞAMADIĞIMSIN HİÇ SUSMADIĞIM HALDE BİRŞEY SÖLEYEMEDİĞİMSİN...
SEN BENİM ANLAYAMADIĞIMSIN BU KADAR ÇOK BİLİPTE ÇÖZEMEDİĞİMSİN...
SEN BENİM GÖREMEDİĞİMSİN BAKIPTA KÖR OLDUĞUMSUN...
SEN BENİM BİLİPTE SÖLEYEMEDİĞİM .BAKIPTA GÖREMEDİĞİM. DOKUNUPTA HİSSEDEMEDİĞM DUYUPTA DİNLEYEMEDİĞİMSİN...
SEN BENİM ANLATILMAZ BİR SEWGİYLE SEWİP DE SEWEMEDİĞİMSİNN...

aĞlAmA gİdEnİn PeŞiNdEn SaKıN uNuTmA aRkAdAş SeWgİdEn SaKıN sEwİlMeYi UmMa...
ZaLiMdEn AşK dİlEnMe...
AkMaSıN gÖzÜnDeN kUtSaL yAşLaR..
sEnİdE bUlAcAk O bİtMeYeN aŞkLaR...
dÜşÜnMeDeN aK pAk OlSaDa SaÇlAr..
SENİ SEWMEYENDEN ŞEWKAT DİLENMEE......

aDıNı AlÇaK kOyDuM kAçIp GiTtİğİn İçİn..GiDiŞiNiN aDıNI öLüM kOyDuM bEnİ öLdÜrÜpTe GiTtİğİn İçİn We KeNdİ aDıMı AlÇaK kOyDuM..!!SeNi HaLa DeLiLeR gİbİ sEwDiĞiM iÇiN.....

ağLaMaK iÇiN gÖzLeRdEn YaŞ mI aKmAlI iNsAn GüLeRkEn AğlAyAmAz MI??gÜlÜ sOlDuRmAk İçİn DaLıNdAn Mı KoPaRmAlI bÜlBüLsÜz BiR gÜn OlMaZ mI??İNsAnI ÖlDüRmEk İçİn SiLaH mI kUlLaNmAlI aYrIlIk ÖlÜm OlMaS mı?

SEN BANA YÜREKTEN SEWMEYİ DİRENMEYİ ÖĞRETTİN GİDENE AĞLAMA SAKIN BOŞWER UNUT DERDİN ŞİMDİ BAKARKEN ARDINDAN AĞLAMIYORUM SEWDİĞİM MAZİMİ KALBİME GÖMÜP SENİ SENSİZ YAŞIYORUM GÖZYAŞLARIM AKSADA İÇİME DÜŞMANA SIR WERMİORUM GİDENİN SEN OLDUĞUNA İNANMIOR GÖZLERİM....
SAKIN ÜZÜLME SEWGİLİM BU KALPSİZ KIZ SENİN ESERİN

bEnİ sEwMiOrSuN dİe SaNmA kİ kAlBiM yEtİmDiR öLüRüMdE yAlWaRmAm AşKıM aSaLeTiMdİr....

KiMdİ gİdEn KiMdİ kAlAn AsLıNdA gİdEn DeĞiL kAlAnDıR tErK eDeN GiDeNdE bU yÜzDeN gİtMiŞtİr ZaTeN....

çOk YaLwArDıM gİtMe DiE şİmDi BaNa DöNüYoRmUş BaNaNe..??SeWiOrDuM gÜlÜp GeÇtİ aŞkImA..şİmDi BeNi SeWiOrMuŞ bAnAnE...

uNuTuLdUğUnU hİsSeTiĞiN aN gEcENiN bİ YaRıSı AdInI aDıMıN yAnInDaN uZaKlAşTıRdıĞıMı AnLaRsIn UmArIm..ZoRlAmA bEnİ yApMaYaCaĞım BeNi UnUtTuĞuN gİbİ bEn SeNi UnUtMaYaCaĞıM.....** ŞuNu Da BiLkİ bEn UnUtMaYaCaĞıM sAdEcE uNuTtUrAcAğIm....

AmA hEr ŞiİrDe AşK sEwGi YoKTuR..bAzEn NeFrEt EdErİm BaZeN kİn KuSaRıM...nEfReTiM dAlGaLaRdIr KiNiM iSe EnGiN dAlGaLaRdIr...AşIlMaSı ZoR eNgElLeRiM wArDıR aMa BeNi YıKaN iNsAnLaR dEğİl YaŞaDıĞıM yIlLaRdIr

SeNi GöRdÜğÜmDe SıMsIkI sArIlAcAkTıM..yOnLuĞuNdA çEkTiĞiM öZlEmİmİ gİdErEcEkTiM..eLlErİnİ eLlErİmİn ArAsInA kOyUP öPeCeKtİm..GöZlErİnE bAkTıĞıMdA eN şİrİn HaLiMe BüRüNÜp...KüÇüK bİr ÇoCuK eDaSıYlA SENİ SEWİORUM DİECEKTİM....tAm BuNlArI gErÇeKlEşTiRmEk ÜzErEyKeN DURDUM....hAtIrLaDıM bİz AYRILMIŞTIK...!!!

sEn GiTtİkTeN sOnRa YaLnIz KaLaCaĞım...YaLnIz KaLmAkTaN kOrKmUyOrUmDa Ya CaNıM eLlErİnİ tUtMaK iStErSe...

NeRdE bİ iNsAn Ki GöZlErİNdE öLüM pArLıYoR iŞtE oRaLaRdA aRa BEnİ iŞtE oRaLaRdA sOr BeNkİ kUrAk ToPrAkLaR gİbİ çAtLaK bEn Ki SuSuZ nEhİrLeR gİbİ öLgÜn We SaRıLmAyAn BiR yArA gİbİyİm BEN ACININ OLDUĞU HER YERDEYİM...

şİmDi ÖlE bİ aLıŞtIm Ki YaLnIzLıĞa ArTıK dÖnMeNi BiLe BeKlEmİyOrUm..DiLsİz DuWaRlArI bUlDuM yA kEnDiMe...ArTıK dErDiMe OrtAk OlAcAk Bi Can bİlE aRaMıYoRuM aMa TuHaFtIr Ki SENSİZLİĞİ HALA YALNIZLIKLA PAYLAŞIORUM..

yAlNıZlIğA sOr BeNi YaLaN aŞkLaR aNlAtMaZ hAlİmİ.....

bEn SaNa ÖlDüRdÜğÜn SeWgİmİ sOrUyOr MuYuM kİ sEn BaNa İçİmDe Ki NeFrEtİn SeBeBiNi SoRuOsUn??

BeN sEnİ hEp AyRıLıKlA aNmIşIM tİtReYeN eLlErİmLe GüNlErİn BuĞuSuNa...HeP aDıNı YaZmIşIm BiRaŞk GeLmİş BiR yArA bİr YaRa...BiR yArA dAhA..kİmSe BiLmEz He CaNıM bİr YaRa BiR öMrÜ hErGüN nSl KaNatIr....

BiRtEk SeNiN gÖrEbİlDiĞiN yErDeN sAnA gÜlÜmSüYoRuM oNlArIn DuYdUkLaRı KaHkAhAlArIm DeĞiL...aŞkI tArİf GeReKiRsE sANa AnLaTaYıM:
AŞK NE BİLİO MUSUN BENİM SANA YAŞADIĞIM SENİN DURMADAN ÜZERİNE BASTIĞIN....

GöNüLdE yAkIlAn AşK SöNeRsE bAşLaYaN fIrTıNa BiR gÜn DiNeRsE..yAr Senİ bIrAkIp ÇeKiP gİdErSe AğLaMaz dEnİlEn ErKeKlErDe AğLaR...

hİç BiRşEy SöLeMiOrUm ArTıK hİç BiR sÖz HeRkEs SuSmAlI aRtIk KiMsE kOnUşMaMaLı WE SUSTUM NEFRETİMİ ANLATMAK İÇİN.....
__________________ 

3 comments:

  1. hll olsun manyak bi site olmus yapanın ellerine sağlık

    ReplyDelete