Kapak Msn Nickleri

Kapak msn nickleri, kapak nickler yayınlamayalı uzun zaman olmuştu.. Msn nickleri, nickler sitemiz arşivinden ve sizlerin gönderdği güzel msn nickleri, güzel nickler arasından derlenen kapak msn nickleri, kapak nickler yayınlıyoruz.. Umarım bu yeni msn nickleri beğenilir;

Son gecemDe son sigaRam biLe oLsan, ayağımıN aLtında ezeRim, gözüMü kırpmam iNaN!!!

Herşeyin bittiği anDa el uzatsaN, o eLini keserim, ACIMAM!

aşk mı dedin saçmaladın seni seviyorum diyene inanma yol ver beni en son bırakıp gidende herşeyen çokk severdi BOŞVERRR!!!!

ŞEREFSİZlerin ŞEREFSİZce yaşadıgı bu dünyada ŞEREFSİZce yaşayacaksan adiliğine boncuk taka nazar değmesiz

|^ beN hayaTı çevRimdıŞı yaşıyoRum seN beNi engeLLesen ne oLur güLüm...!!!! |

$£vqilL€l2 $@h7e ins@lNlL@l2 k@hp£ h@ya7ılNız plLalN @lL@YılNız y@lL@l0N!!! (inatci kiz)

Son gecemDe son sigaRam biLe oLsan, ayağımıN aLtında ezeRim, gözüMü kırpmam iNaN!!!

You may like these posts