Cesaretin Varmı Aska Dizi Muziğini Dinle sarkı sozleri

Bu yaz birbirinden güzel diziler izlemeye devam ediyoruz kanallar adeta birbirleriyle yarış ediyorlar.Bu dizide tutacağa benziyor haşarı bir delikanlı ve sakin bir kız biraz macera biraz komedi izlemeye değer.
Ebru’nun yaralı sandığı Tamer’i arabasına almasıyla başlayan olaylar zinciri birbirine zıt iki aileyi ve birbirini seven iki genci karşı karşıya getirir. Ebru’nun babası Ömer, görünürde oto galerisi işleten bir mafya, Tamer’in babası Çetin ise organize suçlar şubesinde başarılı bir komiserdir. Tamer’in ortağı ve çocukluk arkadaşı Hüsnü’nün, Ömer’den faizle para alıp ödeyememesi, Ömer’in Tamer’in peşine düşmesine neden olur. Bu sırada alevlenen Ebru ve Tamer aşkı, Tamer’in Ebru’nun ailesi ile tanışmak üzere evlerine gidip babasının Ömer olduğunu fark etmesiyle çıkmaza girer.
Cesaretin Var Mı Aşka şahane dünürlerle, sürekli işlerin karıştığı, gerilimle komedinin iç içe yaşandığı romantik bir aşk hikâyesidir.

Dizinin Jenerik müziğini sürekli dinliyorum sözleri çok hoşuma gitti melodi süper bi dizinin müziği güzelse dizi tutuo abi :), isterseniz dinleyebilirsiniz, istersenizde indirebilirsiniz…

Seve Seve Ölürüm Senin İçin
Yine yine tek bir bakışın için

Hadi hadi bak bana cesaretin varsa aşka

Seni ilk gördüğüm günü hatırladım
Kandırdı beni birden tek bir bakışın
Senin bütün aşkım,senin bütün hayatım
Kalbimi kırıp bıraktın

Seve Seve Ölürüm Senin İçin
Yine yine tek bir bakışın için
Hadi hadi bak bana cesaretin varsa aşka

Bile bile ölürüm senin için
Seve seve bir daha aşkın için
Hadi hadi koş bana,yarınlarımıza...


Buradan İndirebilirsiniz

You may like these posts