Huzunlu msn nickleri

Chéstér 0Lp qyb0Lmq istiy0rm…kmsénindé bLMasını ‘isT3miy0rmm!!

Géri dönü$ü oLmayan bir tünéLdéyim
Oyunun adı hayat
Ba$r0Ldé bén
Yardımcı oyuncuLar séwqi, a$k, acı, qéçmi$...
Sénary0 k0nusu
Hér$éyé raqmén MutLu OLma Sanatı
wé 0yun bitti..
pérdéLér indi ı$ıkLar söndü
y0ruLdum Artıq.


sénsizLiktén Doğan, séssizLik DoLu oLan =/
hüzünlü msn nickleri ne tam gaz devam.

' HayaT baNa qıCıq KapıYo ..bnDe oNa !!
BakışLarın, gittiğin yerden uzak..
Yoksa geLirdim.


\" kaLmak aqır qéLdiqindé qitméLi insan...!\
Sıvı DéqiL Katı HaLdéyim Hép!Kö$éLérim Var.


Çocuk oLsaM yEnideN Bir tek DüşTüğüm içiN acıSa içim..KalbiM;Çok koŞtuğum için çaRpSa SaDeCe...!


BEN ÇEKİLİYORUM HAYAT ZİYADE OLSUN SANA!!!!!


öLüm byeNm dOqum qöNmm


Simsiyah yine heR taRaf..YanLıs düzen, YanLıs Zaman !


we bn coK zmn snRa anLdm snn bLe qDebiLceini. !

*нiÇ iÇmeDiğim
iLk Siqara ve DumanıyLa
uÇaCağım(!)..
yaLanLarDa
kayBoLmuşLuk var
Bu ara herkesDe..

* нani вikere DüşmüşTüm ya
parçaLanmışTı yüreim..
* нani Sen TopLamışTın ya
peki ŞimDi nerDesin (?)..


Sen Git,Aşk Bana Kalsın...!


"Yıkılacak üstümüze, çivi çakmaya kıyamadığımız duvarlar..."


nefret et erkek adı duyunca,merhamet etme yalvarınca,seviyor sanma ağlayınca,erkek dönektir bunu sakın unutma!!


Cizmeyi Asarsa senin ! Kafami bozarsa ßenim ! ßu gunlerde Katilim Onun icin... SIK KAFASINA GİTSİN...

# αz erkek Cσк Huzuя ..


Oysa hayalim küçük bir pastadan
büyük bir dilim sevgi vermekti...

You may like these posts