TOLGA TABU - BEN ÖLDÜM SEN YAŞIYORSUN ( YepYeni )


Kullanıcı avatarı
TOLGA TABU


BEN ÖLDÜM SEN YAŞIYORSUN

Yüzüme vurdu hasretinin rüzgarı
Yaşadığım bu ayrılığın karanlığı
Binbir renkti oysa her sevişme
Şimdi solgun resmin kalan elimde

Hani bendim yalancı
Kalbinin tek ortağı
Sonlarının başlangıcı

Bilki ancak ölürsem
Bensiz kalırsın diyordun
Ben öldüm sen yaşıyorsun


Sana kadar bilmezdim mutlulugun binbir rengini ve sana kadar hic vurmadı beni gözyaşlarımın şerefsiz şerefi...Ben aşkı böyle bilmezdim...Kim ne derse desin sen ugruna yaşar sen ugruna koşardım...Yakardım hayatı közlenmiş kalbimle...Şimdi solgun resimlerin arasında solmak anlamsızca,kalbinden kovulmak ve utanmadan sıkılmadan yılmadan!Sana aglamak aşkca...
Ben ölecegim gülüm sen yasayacaksın?...Ben aşk ugruna aşk olacagım gülüm,sen yalancı cayırlarda koşacaksın...Ben ölecegim sen yasayacaksın...Ben sevdanın başrolunu oynayacagım,sen bu filmin anlamsız son perdesi olacaksın...Ben ölecegim sen yasayacaksın...




Söz - Müzik : Tolga TABU
Şiir : Tuna TABU


DOWNLOAD

You may like these posts