Hasret Msn Nickleri

hasret çeken gurbet kuşları ve sevgilisi uzaklarda olanlar sizler için hasret nickleri

aşkın kalbindeyse, Mutluluğun elindeyse, istediğin iki kelimeyse SENI SEVIYORUM..



Bir gün bütün dünyaya küserde, ışıkları söndürmek istersen, birak bir mum ışığı kalsın, işte o mum ışığında benim sonsuz sevgimi bulacaksın.



Sevmek; çağrılmadan yanına gidebilmek, sevmek, çoğu zaman ağlanacak hâle bile gülebilmektir!.. Sevmek, cepteki son metelikle alınmış simidi ikiye bölebilmek, sevmek, gerekirse sevilenin uğruna ölebilmektir!



Ölsen bile benden kurtulamazsin. Kefen olur bedenini sararim. Yagmur olur üzerine yagarim. Çiçek olur mezarinda açarim. Ölsen bile benden kurtulamazsin.



Yastığımla uykumu başbaşa bıraktım,sırf seninle yanlız kalabilmek için!Bu da yetmedi kendimide bir kenara biraktım şimdi burada yanlız sen varsın!



Aşkı reddetmek, güneşin batımını görmekten üzüntü duyduğ?u için doğuşunu izlemekten zevk almayı reddetmeye benzer..



Bir yürek nelere yeterse,bir can bir canı nekadar severse,bir damardan nekadar çok ,yaşam ölüme nekadar deşerse,sende artık benimiçin okadar değerlisin



Git rüzgar söyle onu nasyl sevdiğimi, uğruna ölebileceğimi, ama bir şeyi unutma, eğer bir baş?kasıyla mutluysa sus ve geri dön sessizce..



Aşk bir su damlası olsaydı okyanusları,bir yaprak olsaydı bütün ormanlarıi,bir yıldiız olsaydı tüm kainatı sana vermek isterdim. Ama, sadece seni seven kalbimi verebiliyorum.



Nasil ki uzaktaki yildiz parlak gelirse insana,uzakta oldugun icin tutkunum sana!Hani en guzel asklar imkansiz gelir ya insana,imkansiz oldugun icin tutkunum sana.



Kanatlarim kirik uçamam, ayaklarimda pranga yürüyemem, boynumda lale kipirdayamam, ölmek mi? Yagma yok, ben sensiz ölemem.



Dün yildizlara senden bahsettim, seni anlattikça daha çok parladilar. Ama biz ayriyiz dedim, birer birer kaymaya basladilar; Sirf seni dilemem için.



Rüzgarin kemanini çaldigi ve damlalarin pencerene vurdugu bir gecede yatagina uzanip hayalini kurdugun ve keske dedigin tüm güzellikler senin olsun..


Denizdeki sular kayalara neden çarpar bilirmisin? Kayalar onlari unutmasin diye çünkü onlar her çarpista tatli bir ani birakirlar tipki senin bana biraktigin gibi..



Dün gece sen uyurken kizila boyadim denizleri En derin uçurumlardan attim sensizligi Haber saldim rüzgarlara Fisildayacaklar kulagina seni ne çok sevdigimi.



Sen uyurken ben dalga olup vuruyorum sahillere, rüzgar olup esiyorum sessizce, yüregim geliyor üstünü örtmeye, bensizken üsürsün diyeeuroalem.com



Özlüyorsa özlenen özlemek güzeldir. Seviyorsa sevilen sevmek güzeldir. Bekliyorsa beklenen iste o herseye bedeldir.



Gökyüzü benim için ağlıyor Gözlerim ümitsizce seni arıyor. Dudaklarım senin ismini heceliyor. Kollarim seni sarmak istiyor. Ve sevgilim kalbim yalnız senin için atıyor.



Ask dedigin, dudaklarda kahkaha degil, gözlerde yastir. Maksat sevgili ugruna ölmek degil, ugruna ölecek sevgili bulmaktir.



Bu gece yine sensiz yattim yatagima. Bos bakislarla seyretmekteyim odamdaki karanligi. Kalbimde sevgin, aklimda sen, bekliyorum seninle gelecek aydinligi..



Sabah uyandy?ymda ya?ady?ymyn farkyna varmadan önce seni özledi?imin farkyna varyyorum, sensiz bir güne gözlerimi açmaktansa hiç uyanmamak istiyorum..



Seni senden, seni ellerden, Seni hiç kimsenin hiçbir ?ekilde benden Daha fazla sevemeyece?i kadar Çoook Seviyorum .


Sen yılların getirdiği bir esinti değil, ölümün bile söküp atamadığı bir hasretsin içimde..



Ben serseri değilim aşkımın eseriyim sanmaki hep böyleyim ben aşkımın şaheseriyim..



Uykudan uyaninca insani uyandigina pisman eden, geri dönmek isteyipte dönemeyince caresizlikten delirten, hayatta bir defa görüle bilen HARIKA bir rüyasin.

You may like these posts